RAWATAN SIHIR JARAK JAUH

[VIRAL] AKHIRNYA PAK USTADZ DAH OPEN PUBLIC RAWATAN SIHIR JARAK JAUH

Nak berubat dari ganguan batin, sihir, saka dll. tapi…
– Jauh nak drive?
– Petrol & tol yang mahal?
– Atau tiada pengangkutan?
– Busy kerja tak ada masa?
– Pesakit tak nak datang berubat?
– Atau berjauhan dengan pesakit?
– Pesakit tak boleh bergerak?

Korang semua mesti dah follow dan baca diari-diari rawatan Pak Ustadz kan? (itu pun banyak yang tak sempat tulis) Kalau perasan, ada beberapa kes yang mana pesakit tak dapat datang berubat atas faktor seperti di atas, Pak Ustadz akan buat rawatan jarak jauh dengan bantuan beberapa medium seperti Minyak Al-Kautsar Wangian Penawar Sihir.

Kali ini Pak Ustadz OPEN PUBLIC RAWATAN GANGGUAN SIHIR SAKA JARAK JAUH. Semoga dapat dibantu pesakit agar sembuh dengan sempurna.

Apa? Testimoni mana? Diari Rawatan mana?
Tak kan Pak Ustadz nak bubuh semua kat sini, tak muat nanti. Korang pegi PAGE https://fb.com/minyakalkautsar tengok dan baca situ. Jangan la lupa LIKE & FOLLOW Pak Ustadz pulak ye. Nanti terlepas pulak kisah menarik dan cara rawatan DIY di rumah yang Pak Ustadz akan kongsikan AKAN DATANG.

Dah dah… Pak Ustadz bukan pakar iklan nak buat copywriting meletop letop, Pak Ustadz pandai merawat je. Segera PM Pak Ustadz butir pesakit korang;
Nama Pesakit:
Sedikit pengenalan:
Masalah/gangguan/simptom:
Gambar:

Pastu tunggu dengan sabar ye Pak Ustadz jawab sorang2. Ini pun masih ada yang belum terjawab & follow-up.

Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,